سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال در جام ملت‌های آسیا (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سخندان: مسئولان استان برای نجات فوتبال خراسان رضوی پای کار بیایند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پاری سن ژرمن و لی‌هاوره| پسران انریکه نمی‌بازند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و استون‌ویلا| پوچتینو همچنان در برزخ پرسپولیس به مشهد منتقل می شود؟ نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد
سرخط خبرها

آیا مهدی قائدی از همسرش جدا شده است؟ + ماجرای شادی گل عجیب و غریب!

  • کد خبر: ۲۱۴۹۵۳
  • ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
آیا مهدی قائدی از همسرش جدا شده است؟ + ماجرای شادی گل عجیب و غریب!
مهدی قائدی پس از گلزنی برای اتحاد کلبا در لیگ امارات، خوشحالی گل عجیبی از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی قائدی روز پنجشنبه ۱۰ اسفند به همراه اتحاد کلبا به مصاف البطائح رفت که گلی بی‌تاثیر در این دیدار به ثمر رساند و نتوانست مانع شکست تیمش شود، اما قائدی پس از این گل، شادی عجیب و غریبی از خود به نمایش گذاشت.

برخی از رسانه‌ها گزارش داده اند که مهدی قائدی از ستاره معصومی، همسر خود در حال جدایی است. برخی از کاربران فضای مجازی علت جدایی قائدی از همسرش را، بروز مشکلات در زندگی شخصی اش در جریان بازی‌های جام ملت‌های آسیا عنوان کرده‌اند. از همین رو به نظر می‌رسد امیر قلعه‌نویی به همین دلیل از مهدی قائدی در ترکیب تیمش برابر رقبا در مرحله حذفی از قائدی استفاده نکرده، چون مهدی قائدی پس از اینکه از این اتفاق باخبر شده در شرایط روحی و روانی خوبی به سر نمی‌برده است.

از شادی گل عجیب و غریب قائدی نیز اینگونه برداشت می‌شود که اسلحه‌ای در زیر فک خود قرار داده و در افسردگی به سر می‌برد.

همچنین قائدی تمام عکس‌های خود به همراه همسرش را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرده که این نیز می‌تواند گواهی بر این اتفاق باشد. قائدی همچنین روز گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام خود از آغاز یک زندگی جدید خبر داده است!

آیا مهدی قائدی از همسرش جدا شده است؟ + ماجرای شادی گل عجیب و غریب!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->